آفرینش

من چیزی ندیده ام در جاده های بی پایان، جزء درخشش و صمیمتِ هستی!

آفرینش

من چیزی ندیده ام در جاده های بی پایان، جزء درخشش و صمیمتِ هستی!

پائیز ... شعر


photographer : Veselin Atanasov


یک بار

دل به دلبری

پائیز سپرده ام

هر بار

در من

فصل ها را تازه می کند!

فرشته نوری



نظرات 2 + ارسال نظر
sahra یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 10:47

با درود

بسیار عالی...پاییز بهار عاشقان است

به به منت دارم صحرای گلم،درخشش حضورت زیبنده ی این خانه است. درود بر شما عزیز مهربانم. بله واقعاً درست است پائیز بهار عاشقان است. آنقدر این فصل زیبا و خواستنی است که آمدنش همه را به وجد می آورد. راستش صحرا جانم من پائیز را جدای از زیبائی هایش به این خاطر دوست دارم که همیشه فکر می کنم اعضای خانواده در پائیز زودتر کنار هم جمع می شوند و از گرمی دورهمی لذت می برند. روزها کوتاه می شوند و شب ها رفته رفته طولانی تر و بیشتر می توانی مهر و صمیمت را در خانه حس کنی و لذت ببری. امیدوارم همیشه در کنار عزیزانت به ویژه مادر و پدر گرانقدر از زندگی لذت ببری و روزهائی برایت پیش بیاید که هر لحظه اش بهترین ها باشد و از خداوند تشکر کنی. ان شاءالله
زنده باشی گلم

شیوا دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 09:04

درود بر شما بانو
همیشه کارهای قشنگت و اندیشه های زیبای شمارو دوست دارم. شاد و سلامت باشید

سلام و درود بر شما. زنده باشی شیوا جان هنرمندم. زیبا نگرید شما عزیز مهربانم و به بنده لطف دارید. سپاس از حضور سبز و قشنگت مهربانوی گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.